sobota, 1 września 2012

delicious.

Hei,właśnie wróciłam z z jazd po Ostrołęce-zbliżam się ku końcowi kursu:pozostało 8 godzin i egzamin :D
Nie wiem jak to się stało,ale nawet nie miałam czasu zjeść, a nic podręcznego nie miałam bo brat przyszedł w nocy i zjadł moje pyszne kanapeczki na drogę.Ehh.
apropo mojego niedożywionego brzuszka zrobiłam sobie łakoma pyszote,podaje przepis i wklejam zdjęcie;)

p.s smakuje lepiej niż wygląda,ale potrzebowałam szybkiego deseru i walory estetyczne zaginęły;)




















Składniki:

200 g czekolady
4 żółtka i 2 białkalt
4 łyżki śmietany
4 łyżki Bailey's (lub innego alkoholu pasującego do czekolady: rumu, wiśniówki...)
50 g cukru

Czekoladę rozpuścić w kąpieli. Żółtka ubić (z cukrem lub bez), dodać roztopioną czekoladę, śmietanę i Bailey's. Ubić białka i wymieszać z kremem. Schłodzić 2-3 godziny. Podawać udekorowane czekoladą.


Smacznego;-)!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Comment please;-))) - aszija