środa, 20 marca 2013

Burberry for Kids

  Otwierając newsletter od Burberry..natrafiłam na kategorie wprawiająca mnie w stagnację

-Burberry projektuje całe wyprawki i ubranka dla dzieci !!! :O
Nie wiem jak Wy,ale ja nie wiedziałam./ :)

Pokazałam stronę mojej ciotecznej siostrze,jest kobietą ktora lubi otaczać się luksusem w wydaniu półki najwyższej.Była zainteresowana.Zauważyłam, że jednak nie kupi ubranek "wolną ręką"..
 Ceny są kosmiczne,bo wcale nie tańsze niż dla dorosłych(ale kiedy tak było,ze ubranka dziecięcy były tańsze w jakiejkolwiek marce;p...).Jednak podoba mi się to,że ubranka nie są dziecinne...mam nadzieje,że coraz więcej sieciówek pójdzie tym śladem i zaczną produkować poważne ubrania dla małych ludzi;-)) .Poza ubrankami można kupić torby do wózkówch,termoopakowania na butelki....Mój początkowy stan był spowodowany świdomością cen jakie oferuje designer i pytaniem w głwoie,czy ze względu na mniejszą "czcionkę",,zera przy cenie też bedą pisane mniejszą czcionką...Tak czy inaczej-Świetnie to wygląda.






Jeżeli ktoś chcę obejrzeć więcej odsyłam na...

Burberry --> Dzieci

a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Comment please;-))) - aszija