niedziela, 8 września 2013

T-mobile - pomagaj ruszając się.

 Hej,zaliczyłam poranną przebieżkę i mogę usiąść i opowiedzieć Wam o pewnej akcji którą organizuje #T-mobile -pomoc mierzona kilometrami.


Akcja trwa już kilka miesięcy,z tego co się orientuję od czerwca i potrwa jeszcze miesiąc-ja biegam z akcją dopiero od 2 wyjść,ale warto,bo zawsze coś nabiję i pieniązki polecą na konto fundacji - TVN-Nie jesteś sam.Szczytny cel,a kilometry/złotówki możesz nabijać uruchamiając aplikację ENDOMONDO na swoim smartfonie nawet chodząc,idąc na zajęcia jogi,po prostu wykonując ruch! Świetna sprawa bo powszechna akcja sprawia ,że każdy z nas chce się poczuć altruistycznie,a przy okazji rozrusza nasz naród ;)

JAK WŁĄCZYĆ SIĘ DO AKCJI? - zainstaluj na smartfonie bezpłatną aplikację Endomondo
- zarejestruj się i stwórz własny profil użytkownika
- menu „Rywalizacje” wybierz „Pomoc Mierzona Kilometrami” i dołącz do akcji
- uruchamiaj Endomondo za każdym razem, kiedy się ruszasz – pokonany dystans zostanie automatycznie dodany do wspólnej puli kilometrów
- WAŻNA INFORMACJA: włącz odbiornik GPS w Twoim telefonie – tylko wtedy aplikacja właściwie zliczy przebyty przez Ciebie dystans! (radzę odblokowywać ekran ,by licznik się nie stopował,bo źle zliczy trasę czasem-taka mała wada;/-ja ustawiłam maksymalny cza spo jakim telefon mi się blokuje-łatwiej mi biegać)

W akcji może brać udział każda sieć(ja np.jestem w Play), liczy się wspólny cel.

Strefa T-Mobile na plaży w Augustowie

Strefa T-Mobile na plaży w Augustowie

By kwota od sponsorów została przekazana fundacji wokreślonym czasie Polacy muszą osiągnąć cel 37 000 000 km, tak więc do biegu..gotowi...START!

Tymczasem ja się z Wami żegnam zapowiadając posta wieczornego z trendami jesień/zima 2013/2014

Przydatne linki:
https://www.facebook.com/tmobilepl , http://www.endomondo.com/login , http://www.endomondo.com/challenges/10702513


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Comment please;-))) - aszija