poniedziałek, 3 września 2012

nowa praca

Łaaa dziewczyny,właśnie dostałam pracę!Dziś o 14 skompletowałam i zaniosłam moje CV i już po godzinie 15 dostałam telefon, z prośba o szybkie stawienie się do działu kadr.Z racji ze mieszkam blisko,byłam w ciągu 5 minut,poproszono mnie o przejście do gabinetu Dyrektora,był w nim jeszcze spec. od reklamy marki i kierownik działu kadr.
a Pani dyrektor nagle mówi,ze jest zachwycona moim cv-niesamowite zaskoczenie,gdyż składałam aplikację na zupełnie inne stanowisko,bardziej przyziemne  niestety mojemu wiekowi..., i ze pomimo iz aplikowałam na inne stanowisko,to owszem bd na nim zatrudniona przez 2 miesiące aby ten staż sie odbył,a potem bd odpowiedzialna za rozpowszechniaanie,reklame i dystrybucje marki Eleganza!!:DDD 
Dyrektor powiedziała iż bd się starać o dotacje w dodatku na moje stanowisko-szok.
Umowę mam zapewnioną na 2 lata.
Czułam się osobiście nie jak na rozmowie kwalifikacyjnej(bo nawet nie byłam na nią ubrana i przygotowana), ale raczej jak na opijaniu jakiegoś kontraktu z zarządem:D
Uff,na razie nie mogę sie do nikogo do dzownić by się tą nowina podzielić,więc jesteście pierwsze!
O ktoś dzowni!;)...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Comment please;-))) - aszija