czwartek, 20 września 2012

Smaczek- EXCLUSIVE COLLECTION, by Mohito & Maja Sablewska


 Aha! zapomniałam dodać ,że własnie wyszła(17 września) kolekcja Maji Sablewskiej dla Mohito-czy ja lubimy czy nie(ja tak),nie możemy jej odmówić posiadania własnej ściezki stylu.Myślę że to dobry wzór do inspiracji;-)
To, że znana menadżerka Dody i Edyty Górniak zna się na modzie wiemy wszyscy. Jestem wielką fanką jej stylu, bo wydaje mi się, że mało osób w Polsce ubiera się podobnie jak ona.Maja Sablewska stawia na luźne kroje, wąska paletę barw i rockowy charakter dodatków. Uwielbia kapelusze i ciężkie, masywne buty(to tak ja ja). Ma słabość do tatuaży i często sprawia sobie kolejne. Z pewnością wyróżnia się z tłumu zachowawczych Polek, biegnących do biura w wysokich obcasach i żakietach.
Ceny są rozsądne zważywszy tym bardziej na to że to jesień czas ubrań konkretnych i nie mikroskopijnych materiałów:-)
Poniżej rzeczy które najbardziej mnie w tej kampanii urzekły :
Maja Sablewska zaprojektowała dla Mohito. Zobacz efekty!

Kolekcja Maja Sablewska - Mohito - ZDJĘCIA
249zł










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Comment please;-))) - aszija